احمدی نژاد باید بوی رجایی بدهد نه مشایی!
دولت کریمه، دولت صاحب الزمان، دولت عشق،بوی رجایی و... همه و همه مواردی بود که باعث می شد تا زمانی که شخص آقای احمدی نژاد در دیدارهای مردمی حضور می یافت از سوی مردم با شعار «صلی علی محمد بوی رجایی آمد» و «صلی علی محمد یاور رهبر آمد» استقبال شود.


مشرق---انتخابات22خرداد 88  با گرد و غبار فتنه آن گذشت اما در همان زمان انتخاب اسفندیار رحیم مشایی بعنوان معاون اول ریاست جمهوری از سوی احمدی نژاد اولین چالش را در میان حامیان ایشان در رابطه با وی بوجود آورد.
توصیه مقام معظم رهبری در خصوص سرخوردگی حامیان و طرفداران احمدی نژاد بواسطه این گونه عملکرد های ایشان، متاسفانه با تعلل ایشان در اجرای توصیه و حکم مقام معظم رهبری به این سرخوردگی بیشتر دامن زد.
 در طی این دوران، علی رغم خواست دشمنان اسلام و انقلاب در خصوص تفرقه بین دولت و مردم، دولت و رهبری و القای بیش از حد این موضوع در رسانه های وابسته آنان،حکایت از اهمیت این مسئله داشت که توقع می رفت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران می بایست در مسیری حرکت نماید که زمینه این گونه بروز و القای این گونه مسایل را بوجود نیاورد.
اما موضع گیری های اخیر ریاست جمهوری در خصوص عدم اعتقاد به جنگ فرهنگی، ایرانی گرایی مفرط، اظهارات غیر کارشناسانه در خصوص نسبت خداوند با انسان در خصوص قدرت خلاقه، بیشتر از جنس گفته های مهندس مشایی است نه از جنس گفته های فردی که بوی رجایی می دهد و یاور رهبر خوانده می شد.
احمدی نژاد هنوز رایحه ای از بوی رجایی را دارد و امید داریم مردم هنوز هم در پیشواز از وی و در دیدارهای مردمی با شعار های «صلی علی محمد بوی رجایی آمد، صلی علی محمد یاور رهبر آمد» از او استقبال کنند. 
ریاست محترم جمهوری می بایست توجه داشته باشند که بعنوان فرد اول اجرایی کشور می بایست بالاترین التزام عملی( در قول و فعل) را نسبت به تبعیت از ولایت فقیه داشته باشند ، همانگونه که اسطوره رجایی در ولایتمداری او بود. فرد دوم کشور باید فرد اول نظام اسلامی در تبعیت و مهرورزی نسبت به جایگاه و شخص ولی امر مسلمین باشد که انشاءالله چنین بوده و چنین خواهد بود. او که بر بستر قلب های صادق مردم این مرز و بوم بر کرسی خدمت نشست باید بوی رجایی دهد نه فرد دیگر. 
 
منبع:مشرق نیوز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
اخبار ,  ,